טלפון במשרד 03-9391070
סלולר אישי 0505350239
פקס 03-6914792
14 שנות ניסיון

עורך דין לתביעות נגד משרד הביטחון

עורך דין גיא בית און ,מתמחה , בהגשת תביעות, נגד אגף השיקום במשרד הביטחון ,מזה כ18 שנה.

משרד עורך דין גיא בית און, מטפל בתביעות, של חיילים, שוטרים, וסוהרים נגד משרד הביטחון , תביעות בגין , חבלה , או מחלה אשר אירוע , בזמן, ועקב,  השירות הצבאי.

הניסיון שלי

במרוצת 18 השנים האחרונות,  מנהל עו"ד גיא בית און ,  תביעות , מורכבות נגד משרד הביטחון בעיקר תביעות, בגין פגיעות נפשיות , פוסט טראומה , מחלות נפש , תביעות בגין מחלת  הסוכרת , תביעות בגין פגיעות גב , ירידה בשמיעה , פגיעות בירכיים , מחלות כמו פיברומיאלגיה, ותביעות אחרות , אשר מוגשות , באמצעות משרד עורך דין גיא בית און , נגד אגף השיקום , במשרד הביטחון.

הלקוח

לקוח אשר , שפונה למשרדי , בדרך כלל  אין לו את הידע , בנושא הגשת תביעות , נגד משרד הביטחון , שכן הנושא , לעיתים קרובות , הוא מורכב ביותר , וסבוך , ומצריך מגוון רחב של שיקולים , אשר ראשיתם , מתחילת , הגשת התביעה , ועד לסיום הטיפול בתביעה , לאחר שהנכה מקבל אחוזי נכות , בין הגשת התביעה לקבלת אחוזי הנכות , נדרשת מערכת שיקולים אשר הפעלתה גורמת להגברת סיכויי הצלחת התביעה.

הידע והניסיון , שצברתי , בנושא הגשת תביעות נגד משרד הביטחון , מסייע ללקוח  שפונה למשרדי ראשית , על מנת להחליט, אם יש מקום להגיש תביעה , או אם רצוי להימנע מהגשת התביעה , באמצעות עורך דין , או שעדיף שהוא יגיש את התביעה בכוחות עצמו,  שכן לא כל חבלה או מחלה , מצדיקה הגשת תביעה, ובכלל שווה את המאמץ.

ההחלטה , על הגשת התביעה , כמו גם הדרך לניהול התביעה, הינה החלטה מקצועית , אשר יש , בהתייעצות קצרה , עם עורך דין גיא בית און , כדי לענות על מרבית , סימני השאלה , אשר קיימים בשלב , של ההחלטה המקדמית האם יש מקום להגיש את התביעה בגין , החבלה או המחלה למשרד הביטחון.

ההחלטה , אם להגיש תביעה , לאגף השיקום במשרד הביטחון, הינה החלטה מורכבת , מידע משפטי , בהקשר של חוק הנכים תגמולים ושיקום , ותקנותיו , וכן מידע אשר , יונק את כוחו מהפסיקה הנרחבת ,  אשר קשורה לזכויותיהם ומעמדם המשפטי של נכי צה"ל.

לצד זאת הידע הרפואי , והניסיון שהצטבר, במשרד עורך דין גיא בית און , ואצל עורך הדין גיא בית און , יש בו כדי לסייע למי שפונה למשרדו של עורך הדין גיא בית און , בהגדלת סיכויי הצלחתו , בתביעה ובקבלת זכויותיו, אשר מגיעות לתובע, על פי דין , מאגף השיקום במשרד הביטחון.

הידע , שנצבר במשרד עורך הדין גיא בית און , משפטי ורפואי , וכן שיטות העבודה המקצועיות , הן הסיבה להצלחה בתיקים רבים, בהם ייצג ומייצג עורך דין גיא בית און , את לקוחותיו.

זהו גם הטעם וזו גם הסיבה מדוע שווה , להתקשר למשרד עורך דין גיא בית און , ולברר פרטים ראשונים , בדבר הטעם והסיכוי, להגשת תביעה נגד אגף השיקום במשרד הביטחון.

השירות המשפטי, אשר מוענק על ידי עורך הדין גיא בית און, הינו שירות אישי , אשר מתחיל בפגישת יעוץ ראשונה , ועובר דרך הגשת התביעה , מעקב אחרי הגשת התביעה על כל שלביה , והכנת הלקוח לשלבים הקריטיים של התביעה , עד לקבלת אחוזי הנכות , וקבלת הזכויות , מאגף השיקום במשרד הביטחון.

הניסיון שצברתי, בתחום הגשת התביעות , נגד אגף השיקום במשרד הביטחון , וכן בניהול הליכים ,מורכבים בבתי המשפט, הם אשר מסייעים ללקוחותיי בהתמודדות , עם תביעותיהם  נגד משרד הביטחון אגף השיקום.

פרט להגשת תביעות נגד משרד הביטחון , עורך דין גיא בית עוסק ,

  1. בבקשות  להחמרת מצב.
  2. בבקשות לשינוי הקשר הסיבתי.
  3. בבקשת להכרה בנכות מוסבת.
  4. בעתירות מנהליות נגד החלטות  קצין התגמולים , או אגף השיקום בנושא זכויות נכים.

לסיכום : הנך מוזמן ליצור עמי קשר עוד היום