טלפון במשרד 03-9391070
סלולר אישי 0505350239
פקס 03-6914792
14 שנות ניסיון

בקשה להחמרת מצב 

לאחר שהוכרת, על ידי קצין התגמולים, לעתים המצב של הנכות המוכרת , מחמיר , החמרה , היא לעיתים , תהליך טבעי של נכות , החמרה יכולה לבוא לידי ביטוי במצב של החמרת הנכות המוכרת , או היווצרות של נכות אחרת כתוצאה מן הנכות המוכרת.

במצב זה, יש צורך לשוב ולפנות, אל קצין התגמולים, על מנת להופיע, בפני ועדה רפואית, בכדי שזו תשקול , האם חלה החמרה במצב , הנכות המוכרת  , במטרה להעלות את אחוזי הנכות , להגדיל את הזכויות הכספיות , והאחרות , אשר עשויות , לנבוע מעליה זו , באחוזי הנכות.

הגדלת אחוזי הנכות היא קודם כל צורך של הנכה והיא זכות.

ראשית מבחינה רפואית , ושנית מבחינה כלכלית , כל אחוז נכות יכול להקנות , זכויות ממוניות כספיות , רכב רפואי , טיפול רפואי , תרופות אשר לא נמצאות בסל התרופות ,ציוד עזר , ועוד זכויות רבות.

הייצוג בהחמרת מצב, מצריך ראשית, מתן תשובה לשאלה, האם יש בכלל צורך להגיש בקשה להחמרת מצב?

שאלה זו , האם קיים צורך בהגשת החמרת מצב , הינה שאלה מקדמית , לפני הגשת הבקשה לכינוסה של ועדה רפואית חוזרת לצורך דיון בהחמרת מצב.

ההבנה האם יש צורך בהגשת תביעה להחמרת מצב,  היא בדרך כלל על סמך קריאה של התיק הרפואי , תוך הסתייעות במכתבים מקופת חולים , ולא בחוות דעת רפואית קנויה, אשר משקלה כקליפת השום , בפני וועדה רפואית , ובהתחשבות בפרמטרים נוספים , ולשם כך רצוי להגיע ליעוץ מקצועי קודם בשאלה זו

ביעוץ המקצועי , אני אנתח עבורך את מצבך, אם צריך אבקש כי תעשה בדיקות נוספות, אנסה להעריך את מצבך בצורה הכי מדויקת, אבקש ממך לפנות לרופא בקופת החולים, שיכתוב מכתב  אשר מעיד על מצבך, במידה וישנה החמרת מצב , אפנה אותך למומחה לצורך כתיבת הערכת נכות.

לאחר מכן אגיש עבורך,  בקשה לכינוסה של ועדה רפואית חוזרת , לצורך דיון, בהחמרת מצב . יחד עם זאת  אכין אותך להופעה בפני הוועדה הרפואית , ואייצג אותך בוועדה הרפואית, והכל במטרה להעלות את אחוזי הנכות שלך.

הניסיון שצברתי בייצוג נכים , במהלך כל שנותיי, מאפשר לי לתת לך שרות ,שהוא מקצועי ואמין , אשר יש בו כדי לסייע לך, להגדיל את אחוזי הנכות שלך, וכן גם את סל הזכויות לו אתה זכאי ממשרד הביטחון.

מקום בו לא קיימת החמרת מצב, או מקום בו החמרת המצב היא לא משמעותית , ולא יכולה להקנות לך יתרון כלכלי מובהק, או כאשר מקצועית, אין צורך להעלות את אחוזי הנכות  אני מתחייב לומר לך את הדברים .

חבל שתסבול ,או שתחוש מקופח , או שתחשוב שדווקא אתה חסר המזל , נגזר עליך לחיות עם אחוזי נכות נמוכים, אשר נתנו לך, לפני 30 שנה ,  על ידי וועדה רפואית.

אתה יכול , וזכאי ,  להגדיל את אחוזי הנכות שלך, בהגשת בקשה לכינוסה של וועדה רפואית חוזרת , לצורך דיון בהחמרת מצב ,  ואתה יכול לשפר את מצבך,  ואת הרגשתך , ואני אשמח לסייע לך.

לצורך כך צור איתי קשר עוד היום ונדבר.