טלפון במשרד 03-9391070
סלולר אישי 0505350239
פקס 03-6914792
14 שנות ניסיון

 עורך דין גיא בית און – מומחה לתביעות משרד הביטחון

נפגעת בשירות הצבאי או במשטרה? זכאי/ת את/ה לפיצויים!

עורך דין גיא בית און, מומחה לתביעות משרד הביטחון, יסייע לך/ה לקבל את המגיע לך/ה.

עו"ד בית און בעל ניסיון של כ-19 שנים בייצוג נפגעים בשירות הצבאי והמשטרה ,  בקיא בכל ההליכים המשפטיים הדרושים להוכחת זכאות לפיצויים, ויש לו ידע מעמיק בתחום יצוג נכים נגד משרד הביטחון , לצד ניסיון רב שנים , במיוחד בכל מה שקשור לנפגעים אשר סובלים מנכות נפשית , כמו פוסט טראומה אשר ארעה ונגרמה בזמן ועקב השירות הצבאי .

עו"ד בית און ידריך אותך/י לאורך כל ההליך המשפטי, וייצג אותך/י בפני קצין התגמולים, על מנת לקדם את ענינייך  בפני ועדות רפואיות ובפני בית המשפט. עורך הדין יפעל בנחישות ובמסירות כדי שתקבל את אחוזי הנכות המירביים , וכתוצאה מכך את הפיצוי שמגיע לך הגבוה ביותר.

למה לבחון במשרד עורך דין גיא בית און , ניסיון וידע של שנים , אמינות ויושר , ממרום שונותי למדתי , כי מקום בו לא קיימת תביעה או לא קיים סיכוי לתביעה או שאין טעם לשכור את שרותיי אני אומר זאת בשיחת הטלפון הראשונה יחד עם המלצותיי המקצויות , לצד זאת , היתרון בניסיון שצברתי , הוא הידע העצום , שיש לי בכל מה שקשור בהערכת נכות , קיבעת קשר סיבתי , גם במקרים בהם עורכי דין אחרים יומארו לך שאין בידך קשר סיבתי , צור איתי קשר אני כבר אמצא אותו , היחס שלי הוא אישי , אני עורך דין אחד , מי ששוכר את שרותי מדבר רק איתי , אם חלילה התביעה נידחת , או אם משהוא לא מסתדר , יש לי את הידע איך לנהל את התיק בבית משפט בצורה הטובה ביותר , יתרון נוסף הוא שאני מאוד אוהב את העבודה שלי .

אומנם אין אדם מעיד רק על עצמו , אבל יש לי גם מכתבי הערכה ותוצאות מוכחות , של מקרים שבהם אני טיפלתי , ולכן לא מדובר באמירות בעלמא , מכל מקום אם הגעת לשורה הזאת ואתה רוצה להתקשר אתה מוזמן לחייג אלי או להשאיר הודעה.

צרו קשר עוד היום עם עו"ד גיא בית און, וקבלו את הייעוץ המשפטי המקצועי ביותר